Zarządzanie zasobami ludzkimi

wzit_zzl.webp


Wydział Zarządzania i Transportu

Uniwerstyet Bielsko-Bialski
ul. Willowa 2, 43-309 Bielsko-Biała
tel. 33 8279207, 33 8279223
e-mail: zzl_podypl@ubb.edu.pl

Kierownik studiów:
dr inż. Beata Bieńkowska

Cel studiów:
Celem studiów jest pogłębienie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych dotyczących problematyki zarządzania kadrami w różnych typach organizacji (np. przedsiębiorstwa prywatne, administracja publiczna). Zajęcia obejmują zarówno aktualny stan wiedzy na temat zarządzania personelem oraz metody i narzędzia stosowane w praktyce sprawnie zarządzanych organizacji.

Uczestnicy:
Studia przeznaczone są dla osób posiadających dyplom ukończenia szkoły wyższej (magisterskie, licencjackie, inżynierskie). Wśród słuchaczy mile widziane są osoby należące do kadry kierowniczej organizacji, osoby kierujące zespołami pracowniczymi prowadzące własne przedsiębiorstwa lub pełniące funkcje kierowników i pracowników działów kadr oraz wszystkie osoby, które wiążą swoją przyszłość z problematyką zarządzania zasobami ludzkimi. Zapraszamy również osoby nie posiadające żadnego doświadczenia z zakresu w/w problematyki, które chcą zdobyć nowe umiejętności poprawiające ich konkurencyjność na rynku pracy.

Organizacja studiów:
Studia trwają dwa semestry i obejmują 214 godzin zajęć.

Zjazdy:
Piątki po południu (po godz.16.00), soboty, średnio raz na dwa lub trzy tygodnie w trakcie trwania roku akademickiego

Wykładowcy:
Zajęcia prowadzone będą przez doświadczonych wykładowców Uniwerstyetu Bielsko-Bialskiego oraz innych specjalistów zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania kadrami – wszyscy prowadzący posiadają rozległą wiedzę teoretyczną oraz doświadczenie praktyczne.

Warunki ukończenia:
Pozytywne wyniki zaliczenia poszczególnych przedmiotów oraz złożenie pracy końcowej są warunkiem przystąpienia do końcowego egzaminu ustnego.

Uzyskiwany dokument:
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.

Terminy:

  • Termin składania dokumentów:  od 16 stycznia 2023 r. do 28 lutego 2023 r.
  • Termin rozpoczęcia zajęć: marzec 2023 r.
  • Termin zakończenia zajęć: luty 2024 r.
  • Termin wniesienia opłaty: 3 marca 2023 r. – całość lub I rata, 6 października 2023 r. – II rata.

Termin rejestracji w systemie IRK: od 16.02.2023 r. do 28.02.2023 r.

Opłata za studia:
Opłata jednorazowa za całość studiów: 3640 zł
Opłata ratalna: 2 raty po 1850 zł
Czesne należy wpłacać na konto:
Uniwerstyet Bielsko-Bialski, ul. Willowa 2, 43-309 Bielsko-Biała
21 12404142 11110010 54573476
Tytułem: imię nazwisko + ZZL - opłata za studia podyplomowe

Rekrutacja na studia:
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe rejestrują się poprzez Internetową Rekrutację Kandydatów (IRK). Następnie należy postępować zgodnie ze wskazówkami, które otrzymają Państwo drogą elektroniczną.

Wymagane dokumenty:

  1. podanie o przyjęcie na studia podyplomowe (do pobrania w systemie IRK);
  2. kwestionariusz osobowy (do pobrania w systemie IRK)
  3. kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał lub odpis do wglądu w celu potwierdzenia za zgodność z oryginałem w trakcie składania dokumentów)
  4. klauzula informacyjna RODO (do pobrania w systemie IRK)
  5. fotografia o wymiarach 35 x 45 mm, bez nakrycia głowy, w stroju galowym na jasnym tle (zgodnie z wymogami jak przy dowodzie osobistym)
  6.  kserokopia dowodu wpłaty

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń i wpłata I raty. Przyjmowani są absolwenci wszystkich kierunków studiów.

Miejsce składania dokumentów:
Komplet dokumentów należy składać w Dziekanacie Wydziału Zarządzania i Transportu (bud. L, pok. 204).
Uniwerstyet Bielsko-Bialski
ul. Willowa 2,
43-309 Bielsko-Biała
od poniedziałku do piątku w godzinach: 10.00 do 15.00
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.



Zapisz się na studia podyplomowe



Zgodnie z USTAWĄ z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Uniwerstyet Bielsko-Bialski spełnia wymogi do prowadzenia studiów podyplomowych ww. zakresie.

©2023 UBB. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: OPTeam S.A.